Skontaktuj się z naszą obsługą
Facebook - Senpo
Instagram - Senpo
[ivory-search id="16775" title="Default Search Form"]
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Logowanie

Zwroty, gwarancje, reklamacje

Dewiza naszego sklepu internetowego to: nasi klienci są najważniejsi. W Senpo – Łóżka i Materace, odpowiadamy na potrzeby klientów i przystępujemy do procedur zwrotów, reklamacji i gwarancji niezwłocznie po otrzymaniu towaru wraz z kompletem wymaganych dokumentów.

 

Zwroty

W celu sprawnego przeprowadzenia procedury zwrotu, prosimy o odesłanie nieużywanego produktu (nierozpakowanego; w przypadku materacy, kołder, poduszek i innych produktów, które ze względu na sposób użytkowania powinny być fabrycznie zapakowane dla dalszej odsprzedaży) wraz z:
1. Wypełnionym formularzem zwrotu
2. Dowodem zakupu (paragon lub faktura)

Pobierz formularz zwrotu ogólny

Środki zwracamy zgodnie z regulaminem naszego sklepu, w ciągu 14 dni roboczych, na rachunek wskazany przez klienta w formularzu zwrotu.

 

Reklamacje:

Nasz sklep zobowiązany jest do sprzedaży pełnowartościowego produktu. W przypadku stwierdzenia wadliwości towaru lub jego niezgodności z umową, Konsumentowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w terminie 2 lat od daty doręczenia towaru lub jeśli jego wada została stwierdzona – w rok od wydania produktu przez sklep.
Składając reklamację, wymagane jest dostarczenie reklamowanego produktu na adres sklepu (jeśli odesłanie towaru nie jest możliwe, konieczne jest doręczenie dokumentacji, np. zdjęcia wad produktu) wraz z dowodem zakupu i wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym. Dowodem zakupu jest paragon, faktura lub inne potwierdzenie dokonania zakupu w Sklepie.

Więcej informacji znajduje się w regulaminie pkt. 6 Reklamacje

Pobierz formularz reklamacyjny ogólny

Hilding Anders sp. z o. o. FORMULARZ REKLAMACJI

 

Gwarancje:

W przypadku wystąpienia problemów z zakupionym towarem, prosimy o kontakt bezpośredni pod adresem zamowienia@senpo.pl w celu ustalenia procedur przeprowadzenia reklamacji.

W wiadomości prosimy o wskazanie:
1. Dane klienta – imię, nazwisko, adres email, numer telefonu;
2. Skan dowodu zakupu (paragon lub faktura);
3. Zdjęcia produktu.

Fabryka Materacy JANPOL Sp. z o.o. KARTA-GWARANCYJNA
Hilding Anders sp. z o. o. KARTA GWARANCYJNA