Ponad 15 lat doświadczenia
Zawsze darmowa dostawa
739 102 666 pon-pt: 8-22, weekendy: 10-22

Gwarancja ceny przed Black Friday!

24 października, 2025

 

Regulamin promocji „Nie czekaj na Black Friday – kup z Gwarancją Ceny

 

  1. Postanowienia ogólne

 

1. Niniejszy regulamin określa zasady uzyskania zwrotu różnicy w cenie w ramach promocji „Nie czekaj na Black Friday kup z Gwarancją Ceny” (dalej: Promocja).

2. Organizatorem promocji jest Senpo sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Andaluzyjska 26, 81-198 Pogórze, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców KRS pod numerem 0000862450, NIP: 7822887530, REGON: 387158497 (dalej: Organizator).

3. Promocja prowadzona jest w: 

      a.   salonach stacjonarnych Senpo na terenie Polski,

      b.   sklepie internetowym senpo.pl.

4. Promocja obowiązuje w sklepie internetowym od 24 października 2025 r. do 30 listopada 2025 r. włącznie, natomiast w salonach stacjonarnych od 3 listopada 2025 r. do 30 listopada 2025 r. włącznie.

5. W tym okresie możliwe jest dokonanie zakupu produktów objętych Promocją oraz zgłoszenie wniosku o zwrot różnicy w cenie.

6. Udział w Promocji jest równoznaczny z akceptacją niniejszego regulaminu.

 

  1. Zasady udziału w promocji

 

1. Promocja obejmuje:

      a.   produkty marki Senpo, w tym materace, łóżka, poduszki i kołdry,

      b.   materace marki Zikssen,

      c.   materace marki Tempur,

dostępne w sklepie internetowym oraz w salonach stacjonarnych Senpo.

2. Każdy produkt biorący udział w Promocji jest oznaczony:

      a.    na stronie senpo.pl specjalnym znakiem umieszczonym na karcie produktu z napisem „Gwarancja Ceny – nie czekaj na Black Friday”. Lista produktów objętych Promocją znajduje się na dedykowanej stronie promocyjnej: https://senpo.pl/promocje/kup-z-gwarancja-ceny/     

      b.    W salonach stacjonarnych znakiem „Gwarancja Ceny – nie czekaj na Black Friday” umieszczonym na cenówkach, szczegółowa lista produktów dostępna jest u doradców sprzedaży.

3. Z Promocji mogą skorzystać wszyscy klienci indywidualni, którzy dokonają zakupu produktów objętych Promocją w okresie jej trwania.

4. Promocja polega na gwarancji najniższej ceny. W przypadku, gdy klient w okresie obowiązywania Promocji znajdzie identyczny produkt w niższej cenie w jednym z poniższych kanałów sprzedaży, przysługuje mu prawo do zwrotu różnicy w cenie:

      a.   w salonach stacjonarnych Senpo na terenie Polski,

      b.   w sklepie internetowym senpo.pl,

      c.   w serwisach marketplace: allegro.pl, amazon.pl, erli.pl, brw.pl, home-you.com, castorama.pl lub empik.pl,

      d.   u innych autoryzowanych sprzedawców Senpo, Zikssen, Tempur, zarówno w salonach stacjonarnych, jak i na ich stronach internetowych.

5. Zwrot różnicy w cenie przysługuje za różnicę pomiędzy kwotą zapłaconą przez klienta a niższą ceną znalezioną w jednym z wymienionych kanałów sprzedaży.

 

  1. Zasady zwrotu różnicy w cenie

 

1. Aby skorzystać z gwarancji ceny, klient powinien przesłać zgłoszenie na adres e-mail: sklep@senpo.pl, nie później niż do 30 listopada 2025 r.

2. Zgłoszenie musi zawierać:

      a.  dowód zakupu (paragon lub fakturę) potwierdzający zakup produktu w kanałach sprzedaży Senpo,

      b.   dowód niższej ceny, czyli:
link do tańszej oferty na wybranej stronie internetowej, lub zdjęcie oferty ze sklepu stacjonarnego Senpo lub innych autoryzowanych sprzedawców marki Senpo, Zikssen, Tempur,

      c.   numer konta bankowego, na który ma zostać dokonany zwrot różnicy.

3. Po weryfikacji zgłoszenia Organizator prześle potwierdzenie mailowe na adres, z którego wiadomość została wysłana. 

4. Zwrot różnicy zostanie dokonany w ciągu 10 dni roboczych od dnia potwierdzenia zgłoszenia.

5. Zwrot różnicy dotyczy wyłącznie ofert obowiązujących w okresie trwania Promocji, tj. od 22 października do 30 listopada 2025 r.

6. Produkty muszą być identyczne – mieć ten sam model, rozmiar, kolor, pokrowiec oraz inne istotne cechy wpływające na cenę. „Dowód niższej ceny” musi zawierać  wszystkie wskazane powyżej atrybuty produktu, aby zgłoszenie mogło zostać prawidłowo rozpatrzone przez Organizatora.

 

  1. Gwarancja udzielenia Rabatu

 

1. Klienci, którzy nie dokonali jeszcze zakupu w Senpo, a znaleźli niższą cenę wybranego produktu objętego Promocją w jednym z autoryzowanych kanałów sprzedaży, mogą zgłosić to do Organizatora na tych samych zasadach, co po dokonaniu zakupu (adres e-mail: sklep@senpo.pl, wraz z dowodem oferty). 

2. W odpowiedzi klient otrzymuje bon rabatowy, aktywny przez 48 godzin, do wykorzystania na zakup wybranego produktu objętego Promocją. Bon dotyczy wyłącznie produktów oznaczonych znakiem „Gwarancja Ceny – nie czekaj na Black Friday”

3. Zgłoszenie musi zawierać link do tańszej oferty na wybranej stronie internetowej, lub zdjęcie oferty ze sklepu stacjonarnego Senpo lub innych autoryzowanych sprzedawców marki Senpo, Zikssen, Tempur,

4. Bon rabatowy zostanie przesłany na adres e-mail, z którego zostało wysłane zgłoszenie. 

5. Bon rabatowy nie łączy się z innymi promocjami ani rabatami, chyba że Organizator postanowi inaczej.

 

  1. Zwroty produktów objętych Promocją

 

1. W przypadku, gdy klient zwróci produkt zakupiony w ramach Promocji „Nie czekaj na Black Friday – kup z Gwarancją Ceny”, a wcześniej otrzymał zwrot różnicy w cenie na podstawie niniejszego regulaminu, kwota zwrotu za produkt zostanie pomniejszona o wartość uprzednio wypłaconego wyrównania. Oznacza to, że klient otrzyma łącznie 100% kwoty zapłaconej za zakupiony produkt, bez dodatkowych świadczeń wynikających z wcześniejszego zwrotu różnicy w cenie.

 

  1. Wyłączenia

 

1. Promocja nie obejmuje produktów zakupionych poza okresem trwania Promocji.

2. Zwrot różnicy w cenie nie przysługuje, jeśli tańsza oferta:

      a.   dotyczy produktu używanego, powystawowego lub z ekspozycji,

      b.   pochodzi z aukcji prywatnej, outletu lub wyprzedaży likwidacyjnej, 

      c.   zawiera błędy cenowe,

3. Promocja nie łączy się z innymi akcjami promocyjnymi, rabatami lub kodami zniżkowymi, chyba że Organizator postanowi inaczej.

 

  1. Postanowienia końcowe

 

1. Organizator zastrzega sobie prawo do weryfikacji zgłoszeń oraz odmowy uznania roszczenia w przypadku nieprawidłowości, niezgodności danych lub brak możliwości potwierdzenia ceny. Klient ma prawo złożyć odwołanie od decyzji w ciągu 14 dni.

2. Organizator może w każdej chwili zmienić treść regulaminu, z zastrzeżeniem, że zmiany nie będą naruszać praw nabytych uczestników.

3. Wszelkie spory wynikające z udziału w Promocji będą w pierwszej kolejności rozstrzygane polubownie z klientem. W przypadku braku porozumienia, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny zgodnie z przepisami prawa polskiego.

4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz innych obowiązujących aktów prawnych.

BLACK SELLERY

animacja z wyskakującym z pudełka rabatem

Zapisz się na Newsletter i odbierz 10% rabatu