Druga poduszka 50% taniej!
Druga dowolna poduszka 50% taniej!
Wystarczy, że dodasz dwie poduszki do koszyka, użyjesz kodu rabatowego PODUSZKA50, a tańsza z nich zrabatuje się automatycznie!
Nie czekaj – promocja trwa do 17.11!
-
Poduszka ViscoBio Hilding
469,00 zł -
Promocja!Do -11%
Poduszka Puch AMZ
Od:66,00 zł59,00 złNajniższa cena z 30 dni przed obniżką: 66,00 zł -
Promocja!-11%
Poduszka Mr. Pillow półpuch AMZ
Od:37,00 zł33,00 złNajniższa cena z 30 dni przed obniżką: 37,00 zł -
Promocja!-10%
Poduszka Mr. Pillow puch AMZ
Od:49,00 zł44,00 złNajniższa cena z 30 dni przed obniżką: 49,00 zł -
Promocja!-10%
Poduszka Anatomiczna z wałkiem AMZ
Od:97,00 zł87,00 złNajniższa cena z 30 dni przed obniżką: 97,00 zł -
Promocja!-10%
Poduszka Queen AMZ
Od:270,00 zł243,00 złNajniższa cena z 30 dni przed obniżką: 270,00 zł -
Promocja!Do -11%
Poduszka Półpuch AMZ
Od:56,00 zł50,00 złNajniższa cena z 30 dni przed obniżką: 56,00 zł -
Poduszka Batman Gravity
Od: 39,99 zł -
Poduszka Nietoperze Gravity
Od: 39,99 zł -
Poduszka Spider 2 Gravity
Od: 39,99 zł -
Poduszka Riddler 2 Gravity
Od: 39,99 zł -
Poduszka Spider-Mans Gravity
Od: 39,99 zł -
Poduszka Joker 5 Gravity
Od: 39,99 zł -
Poduszka Comic Gravity
Od: 39,99 zł -
Poduszka Spider Gravity
Od: 39,99 zł -
Poduszka Carnage Gravity
Od: 39,99 zł -
Poduszka Spider-Man Gravity
Od: 39,99 zł -
Poduszka Spider web Gravity
Od: 39,99 zł
Rekomendacje dopasowane do Twoich potrzeb
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.1. Niniejszy Regulamin określa zasady udziału w Promocji pod nazwą „Kup dwie poduszki a drugą, tańszą z nich otrzymaj 50% taniej”.
1.2. Organizatorem Promocji jest SENPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA z siedzibą w Pogórzu (adres siedziby: ul. Andaluzyjska 26, 81-198 Pogórze; adres do doręczeń: ul. Poznańska 140, 62-052 Komorniki); wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000862450; sąd rejestrowy, w którym przechowywana jest dokumentacja spółki: Sąd Rejonowy Gdańsk – Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; NIP: 7822887530; REGON: 387158497, adres poczty elektronicznej: sklep@senpo.pl oraz numer telefonu kontaktowego: +48 739 102 666.
1.3. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Organizator. Dane osobowe przetwarzane są w celach, przez okres i w oparciu o podstawy i zasady wskazane w punkcie 8. niniejszego Regulaminu. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych w polityce prywatności (obowiązki ustawowe Sprzedawcy).
1.4. Promocja organizowana jest w Sklepie Internetowym Organizatora dostępnym pod adresem: https://senpo.pl/ oraz w Sklepach Stacjonarnych.
1.5. Wszelkie pojęcia niezdefiniowane w niniejszym Regulaminie, które rozpoczynają się dużą literą (np. Umowa Sprzedaży, Zamówienie), należy rozumieć zgodnie z ich definicją zawartą w Regulaminie Sklepu Internetowego.
2. DEFINICJE:
2.1. Określenie użyte w niniejszym Regulaminie oznaczają:
KLIENT, UCZESTNIK – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną – która zamierza uczestniczyć lub uczestniczy w Promocji.
KODEKS CYWILNY – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).
ORGANIZATOR – SENPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA z siedzibą w Pogórzu (adres siedziby: ul. Andaluzyjska 26, 81-198 Pogórze; adres do doręczeń: ul. Poznańska 140, 62-052 Komorniki); wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000862450; sąd rejestrowy, w którym przechowywana jest dokumentacja spółki: Sąd Rejonowy Gdańsk – Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; NIP: 7822887530; REGON: 387158497, adres poczty elektronicznej: sklep@senpo.pl oraz numer telefonu kontaktowego: +48 739 102 666.
PRODUKT – rzecz ruchoma nabyta przez Klienta za pośrednictwem Sklepu Internetowego oraz w Sklepie Stacjonarnym w ramach Umowy Sprzedaży.
PROMOCJA – akcja promocyjna regulowana niniejszym Regulaminem.
REGULAMIN – niniejszy regulamin Promocji.
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO – regulamin Sklepu Internetowego dostępny na jego stronie pod adresem: https://senpo.pl/regulamin/.
SKLEP INTERNETOWY – sklep internetowy Sprzedawcy dostępny pod adresem: https://senpo.pl/, w którym organizowana jest Promocja.
SKLEP STACJONARNY – sklep stacjonarny SENPO znajdujący się na terenie Polski, w którym organizowana jest Promocja. Wszystkie sklepy stacjonarne SENPO można sprawdzić pod następującym linkiem: https://senpo.pl/nasze-salony/.
3. CZAS TRWANIA PROMOCJI
3.1. Promocja obowiązuje przez czas nieokreślony do odwołania.
4. WARUNKI UCZESTNICTWA W PROMOCJI
4.1. Uczestnikiem Promocji może być każdy Klient.
4.2. Klient może przystąpić do Promocji poprzez dodanie do koszyka lub wyrażenie chęci zawarcia Umowy Sprzedaży w Sklepie Stacjonarnym określonych Produktów z informacją o niniejszej Promocji.
4.3. Klient uczestniczący w Promocji obowiązany jest do podawania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Klientowi zabrania się korzystania z Promocji w sposób sprzeczny z jej przeznaczeniem, niniejszym Regulaminem oraz przepisami prawa.
5. WARUNKI PROMOCJI
5.1.
Promocja polega na możliwości zakupu drugiej, tańszej poduszki z 50% rabatem, jeżeli Zamówienie zawiera co najmniej dwie poduszki dostępne w Sklepie Internetowym lub Sklepie Stacjonarnym.
Informacja o niniejszej Promocji znajduje się na kartach Produktów objętych Promocją.
Promocja naliczana jest automatycznie – rabat 50% dotyczy najtańszej poduszki w danym zestawieniu Produktów.
Jeżeli Klient kupuje więcej par poduszek, rabat stosowany jest do każdej kolejnej pary (zawsze do tańszego produktu w danej parze).
5.2. W przypadku Produktów zakupionych zgodnie z Promocją Klient zachowuje prawo odstąpienia od umowy zgodnie z punktem 8. Regulaminu Sklepu Internetowego, z zastrzeżeniem poniższych warunków:
-
Jeżeli Klient zwraca obie poduszki objęte Promocją, proces odstąpienia przebiega standardowo – Klient otrzymuje zwrot ceny zapłaconej za obie poduszki, zgodnie z Regulaminem Sklepu Internetowego.
-
Jeżeli Klient dokonuje zwrotu jednej z poduszek zakupionych w ramach Promocji:
-
zwrot ceny zostanie obliczony w sposób odzwierciedlający faktycznie wykorzystaną Promocję,
-
w przypadku zwrotu droższej poduszki, Sprzedawca ma prawo do korekty ceny tańszej poduszki, na którą został udzielony rabat 50%,
-
oznacza to, że Sprzedawca może żądać od Klienta dopłaty kwoty odpowiadającej różnicy między ceną regularną tańszej poduszki a ceną po rabacie, jeżeli Klient zachowuje tańszą poduszkę.
-
5.3. Promocja nie łączy się z kodami rabatowymi, programami lojalnościowymi oraz indywidualnie przyznawanymi rabatami w Sklepie Internetowym lub Sklepie Stacjonarnym, chyba że warunki odrębnej promocji stanowią inaczej.
6. WARUNKI REZYGNACJI Z PROMOCJI
6.1. Klient może w każdej chwili i bez podania przyczyny zrezygnować z uczestnictwa w Promocji poprzez brak zakupu Produktów objętych Promocją lub poprzez przesłanie stosownego oświadczenia do Organizatora na przykład za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@senpo.pl lub też pisemnie na adres: ul. Poznańska 140, 62-052 Komorniki. Rezygnacja następuje ze skutkiem natychmiastowym.
7. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
7.1. Reklamacje związane z Promocją Klient może składać na przykład pisemnie pod adresem: ul. Poznańska 140, 62-052 Komorniki lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@senpo.pl.
7.2. Zaleca się podanie w opisie reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Organizatora. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
7.3. Ustosunkowanie się do reklamacji przez Organizatora następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji.
8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1.1. Prawem właściwym dla Promocji jest prawo polskie i język polski. Językiem stosowanym w komunikacji Organizatora z Uczestnikiem jest język polski.
1.2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego.





