Senpo

Skontaktuj się z naszą obsługą
Facebook - Senpo
Instagram - Senpo

Dostawa i płatności

Zabezpieczenia przesyłek

Towary, które wysyłamy z naszych magazynów są pakowane w taki sposób, aby w stanie nienaruszonym dotarły pod adres klienta. Dlatego, aby uniknąć niepotrzebnych problemów, do pakowania przesyłek przywiązujemy bardzo dużą wagę. 

Zamawiający powinien sprawdzić zawartość przesyłki zaraz po jej otrzymaniu. Jeżeli przesyłka budzi wątpliwości, najlepiej sprawdzić ją w obecności kuriera. Jeśli uszkodzenie zostanie odkryte już po jego odjeździe, prosimy o kontakt z naszym sklepem, aby umówić sprawdzenie przesyłki przez kuriera. Wszelkie uszkodzenia powinny być naniesione na protokół szkody spisany w jego obecności, a oryginał przesłany na adres sklepu.

Materace i stelaże wysyłane są jako przesyłki gabarytowe. Kurier, jako pracownik firmy zewnętrznej, nie ma niestety obowiązku wnoszenia takiej przesyłki do domu klienta. Zazwyczaj jednak można liczyć na taką pomoc, czego niestety z naszej strony nie możemy zagwarantować. Kurier zawsze jest poinformowany o konieczności wcześniejszego kontaktu telefonicznego z klientem.

Termin realizacji zamówienia

Termin realizacji zamówienia, uzależniony jest od dostępności danego produktu w naszych magazynach lub czasu produkcji u producenta. Towar dostępny na magazynach ,,od ręki” i oznaczony na stronie internetowej jako ,,dostępny”, wysyłamy każdego dnia roboczego do godziny 15:00, natomiast produkty, przy których na stronie internetowej widnieje informacja ,,wysyłka w ciągu 14 dni”, wysyłamy od razu po otrzymaniu dostawy tego produktu u producenta. 

Zamówienia na łóżka tapicerowane, oraz drewniane na wymiar, realizowane są w ciągu 6-8 tygodni.

W przypadku zamówień niestandardowych lub towarów mniej popularnych, termin ten nie powinien przekroczyć 20 dni roboczych. Każdorazowo, po złożeniu zamówienia, przesyłamy informację o przewidywanym terminie realizacji.

Wysyłka GRATIS*

Zamówienia standardowe, złożone w naszym sklepie www.senpo.pl,  dostarczamy bez dodatkowej płatności, na terenie całego kraju za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL, albo InPost. Darmowa wysyłka dotyczy zamówień opłaconych przelewem, bądź zakupionych na raty. Niektóre zamówienia z firmy AMZ wysyłane są bezpośrednio od producenta za pośrednictwem firmy DPD. 

Do zamówień, z wybraną formą płatności ,,za pobraniem” doliczamy koszt przesyłki w wysokości 24 zł/ brutto.

*Zamówienia niestandardowe, czyli łóżka i materace większych gabarytów,  dostarczają na terenie Polski nasi kierowcy. W wyjątkowych przypadkach doliczane są koszty transportu, które uzgadniane są indywidualnie z naszymi doradcami podczas składania zamówienia.

Formy płatności

Zamówienia mogę być opłacone poprzez:

– przedpłata na konto
– przedpłata zaliczki na konto, kwota pozostała do zapłaty do uiszczenia gotówką
– płatność za pobraniem
– szybkie płatności płatności.pl
– raty PayU

Przedpłata na konto bankowe

Realizacja zamówienia następuje po wpłaceniu i zaksięgowaniu należności na nasze konto bankowe.
Należną kwotę należy wpłacić na dane wyszczególnione poniżej, w tytule podając numer zamówienia.

Credit Agricole: 23 1940 1076 3124 8097 0000 0000
Senpo
Krzywoustego 68
61-144 Poznań

Przedpłata zadatku na konto, dopłata przy odbiorze 

Ten sposób płatności najczęściej stosujemy w przypadku zamówień na łóżka.  Po zaksięgowaniu zadatku rozpoczyna się realizacja zamówienia.

Za pobraniem – płatności przy odbiorze

W przypadku wybrania tej formy płatności, należność odbiera kurier bądź kierowca, dostarczający towar do Państwa.

Mimo wszystko, masz jeszcze jakieś pytania? Jeśli tak, zapraszamy do kontaktu z naszą obsługą – 535 635 716